[Kepviselok] főszerkesztő lemondása

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2007. Feb. 20., K, 19:44:13 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

A már régebben részletezett blogügy miatt szeretném benyújtani
lemondásomat. Természetesen a küldöttgyűlésig hátralevő szám (34.
félévfolyam 3. szám) szerkesztését megoldom.

Sok képviselővel és a szerkesztőség tagjaival konzultálva azt látom, hogy
a probléma leginkább a személyemmel és egy-két cselekedetemmel van, a
Tétékás Nyúznál elvégzett főszerkesztői munkámmal alapvetően meg vannak
elégedve, és követendőnek tartják az általam felvázolt utat (érdekesebb és
hallgatóbarátabb újság, utánpótlásnevelés, kulturális melléklet stb.).
Éppen ezért azon leszek, hogy akár hivatalosan, akár nem hivatalosan
segíteni tudjam az utódom és a szerkesztőség munkáját.

Üdvözlettel: Karcsai Balázs

Ui.: Ha valakinek akarva vagy akaratlanul kellemetlenséget okoztam, azért
elnézést kérek. Sajnos egyes dolgok ezzel járnak. Hibázni is hibáztam,
többször is. Sokszor csak én vettem észre, máskor egy egész olvasótábor.
Persze, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik, és azt hiszem, sok mindent
el lehet mondani a főszerkesztőségemről, de azt, hogy nem dolgoztam volna,
semmiképpen sem. Munkám során mindig a TTK-s hallgatók érdekeit tartottam
szem előtt. Az, hogy mi is ez pontosan, elismerem, vita tárgyát képezi, és
kell is, hogy képezze. Mindig a végső mérleget kell tekinteni, én úgy
gondolom, ez általában pozitív volt. Mint ahogy jelen helyzetben az is
pozitív lehet, hogy a jövő héten megváltozik a főszerkesztő személye.

--

Karcsai Balazs
Tetekas Nyuz, foszerkeszto
E-mail: nyuz at elte.hu