[Kepviselok] beszámoló

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 20:52:01 CET

Tisztelt Képviselőtársaim, Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az előző KGY óta kissé elhanyagoltam a HÖK-ös tevékenységeimet, mert amit
szorgalmi időszakban elmulasztottam, azt pótolnom kellett
vizsgaidőszakban. Természetesen felvilágosítottam az elsőéveseket, hogy a
kurzusfórum mire való, illetve aki igényelte a segítségemet
tárgyfelvételnél, annak segítettem. Megnéztem a tradícionális Geomikulást,
illetve meghallgattam első nap a geológus TDK-t. Részt vettem a február
9-11-i vezetőképzőn, Tatán.
Első héten megíratttam a földrajzos BSc és földtudományi BSc évfolyamokkal
a gólyatesztet, majd 2 napi munkám gyümölcseként fel is dolgoztam a kapott
eredményeket, illetve mint szakterületi főmentor értékeltem mentoraim
munkáját, és egy megbeszélés keretében meghallgattam tapasztalataikat,
majd a közös mentormegbeszélésre siettem. Az új félévi szacs-ülésen is
részt vettem, illetve most nagyon elhavazódtam a Lágymányosi Bál
dekorjában. Emellett Fecónak segítek majd a Budaörsi Napok szervezésében
is.

Azt hiszem, ennyi. Ha kérdésetek van, írjatok.
üdvözlettel:
Lellei Nóra
geoképviselő