[Kepviselok] Beszámoló

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 23:19:06 CET

Tisztelt KGY!

/*
elnézést, h késve küldöm beszámolómat, azt hittem éjfélig "lehet"!
persze tudom, hinni csak ...
*/

2006:

Dec.6: TTK-ás mikulás partyt szerveztem (szerveztünk), ezt nem sztném
részletezni, elég hosszú lenne, kivettem a részem Atól Zig a szervezésben
és lebonyolításban, a felelősségvállalásban és az elszámolásban is! :-)
süti volt!:~) ezt csak azért írtam ide, mert úgysem olvassátok el!

2007:

Az új évet rögtön átszervezősdivel és munkával kezdtük, gyorsan volt pár
szacs ülésünk: febr.2. és febr.8.! Miről volt szó?!?!? Kérdezzétek meg és
elmondom szivesen részleteiben, termsézetesen a szakterület idei terveit
beszéltük át!
Voltam a mentormegbeszin, természetesen az intézeti tanácsokon, kari
tanácsokon, választmányokon (volt amiről tanulmányi okokból kimentésemet
kértem) és sztem ott voltam mindenhol, ahova ha nem is kellett, de illett
ott lennem! Jah, most volt vezetőképző, ott is voltam! :-)

Egyébként kérdezzetek és választ kaptok ... mindenre ... tényleg!

idáig úgysem olvastok, úgyh smaccantás!