[Kepviselok] Szakmaiság...

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 11:41:01 CET

Tisztelt Képviselők!

A tegnapi választmányon Guber Tamással együtt javaslatot tettünk a 2007.
évi bevonótáborra. Hosszú vita után kialakult az az álláspont, melyet a
választmány támogatott, hogy a bevonótábornak szakmai alapokon kell
léteznie, és ebbe a szakmai alapokon nyugvó táborba sem én, sem Guber
Tamás nem lehetünk jelen. Ekkor szólásra emelkedtem, és azt mondtam,
hogy "köszönöm, hogy a választmány ismételten úgy határozott, hogy az én
szakmai hozzáértésem 0", majd kivonultam a teremből. Később
visszatértem, és a választmány hozott egy olyan határozatot, hogy a
résztvevő "öregek" számát legközelebb bővítheti.

Úgy tűnhetett, hogy kivonulásom pillanatnyi sértődésemből fakadt, amely
talán igaz, talán nem.

Indoklás:
Nyolcadik éve tartozom ebbe a közösségbe. Ez sok is, meg nem is; én
szeretek ide tartozni, mégpedig azért, mert elismeritek a munkámat.
Talán nincs olyan területe a Hallgatói Önkormányzat széles palettájának,
amelyben ne lenne kevés, vagy sok tapasztalatom. Szerveztem
gólyatáborokat, szakterületi rendezvényeket, vezetőképzőt; felszólaltam
Kari Tanácson, OHÜB-ön; voltam EB-tag, EB-elnök, titkár, szociális
elnökhelyettes, EHÖK szociális alelnök; Kari Tanács tag, Tanszékcsoporti
Tanács tag, Kari Ügyrendi Bizottság tag; Irodavezető; és most elnök
szeretnék lenni.

És úgy látom, hogy egyeseknek ez a szálka a szemükben; ezt már többször
megkaptam, hogy mit képzelek itt, ilyen öreg "faszként" már mit akarok
itt a Hallgatói Önkormányzat háza táján. Nos, az itt töltött évek alatt
mindig a hallgatók érdekeit tartottam a saját érdekeim előtt, ezért is
töltöttem be olyan posztokat, amelyek hallgatókkal való kommunikációt
igényelnek.

Ezért is sajnálom, hogy egyelőre nem vehetek részt egy olyan eseményen,
amelynek az a célja, hogy a hallgatók megismerjék a Hallgatói
Önkormányzatot.

Továbbá szeretnék költői kérdést feltenni: ha az én tapasztalatom,
munkásságom nem elég szakmai, akkor soroljatok fel nálam szakmaibb
embereket itt a TTK HÖK háza táján, azokkal kezdve, akik legalább két
különböző területen is eredményeket értek el.

Tisztelettel:
Palkó Tamás