[Kepviselok] Szakmaiság...

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 14:20:36 CET

Jajj. Ez nagyon kell ide???
Felhivom szives figyelmedet, hogy eppen miattad valtozott meg a
vegeredmeny, koszonhetoen a kivonulasodnak es annak, hogy az egeszet
presztizsnek veszed.
Nem arrol szol, FOGD MAR FEL.

Es meg valami. A sok oreg fasz szavazta meg, hogy csak az a nehany ember
menjen, az ott emlitett, itt altalam reszletezni nem kivant ok miatt.

Es nem gondolom, hogy barkit az motivalt volna, hogy TE ne legyel ott.

Jajj, nem kell ez.

OFL
szerveh