[Kepviselok] bejelentés

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 22:55:17 CET

Kedves keddi Választmány!

Azzal a nem titkolt céllal mentem tavaly a bevonó táborba (hajh hányszor
mondtam én már ezt, Zsuzs biztosan unja) hogy jól szétrúgjak néhány
segget. A kedd este óta sikeresen visszatért belém ez a (most már
csalódottsággal vegyes) érzés. A színtiszta érzelmek és megbecsülés
(patetikus szavak) nélküli szarrágásnak lehettünk, lehettetek tegnap
szemtanúi, amelynek két áldozata joggal érzi magát megsértődve. Kérlek
benneteket, hogy sürgősen szálljatok magatokba és minél gyorsabban
térjetek vissza emberi mivoltotokba a mostani gépszerű mechanikus
gondolkodásmódból. Akinek beszólhatnékja, vagy kötekedhetnékje volna az
jöjjön le egyik este edzésre és megbeszéljük. Semmilyen visszajelzésre nem
vagyok kíváncsi. Én inkább leszek barát és ember mint képviselő.

Remélem rövid voltam és velős.
Riszpetk:
Att

--