[Kepviselok] Bejelentés

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 5., H, 19:23:04 CET

Kedves képviselőtársaim!

Immáron nyolcadik esztendeje koptatom lábaimat az Egyetem, és a Hallgatói
Önkormányzat rögös útvesztőiben. Ezalatt a több, mint hét év alatt kaptam
sok mindent, és adtam ennek a társaságnak sok mindent.
Többek között a Térítési és Juttatási Szabályzat, a kari HÖK Alapszabály,
az ösztöndíjszámítás, a szoctámpapír és szoctámprogram, vezetőképzők,
mentorrendszer jó és rossz oldala tapad két kezemhez. Több helyen is
kipróbálhattam, mire vagyok képes, a Nyúz olvasó- és tördelőszerkesztője,
rovatvezetője, KÖB-tag, szociális elnökhelyettes, titkár, tanszékcsoporti
delegált is voltam ez idő alatt. Két alkalommal megpróbáltam az elnöki
tisztséget is betölteni, de egyik alkalommal Papp Gabriella sokkal
felkészültebb volt, másik alkalommal (legutóbb nyáron) viszont egyéb
kötelezettségeim miatt nem lehettem e tisztség betöltője. És a levelem
célja most az, hogy bejelentsem, a következő ciklusban szeretnék ismét
elnökjelölt lenni. És ez egyszer tényleg komolyan gondolom.

Tudom, sokan lehettek olyanok, akik azt mondják, hogy a magamfajta
öregeknek ki kellene szállni, elmenni innen dolgozni, de úgy érzem, hogy
az utolsó HÖK-ös évemet illene a legmagasabb pozícióban betöltenem.

Célom az ezzel a bejelentéssel, hogy egyrészt a képviselőtársaim
megismerhessék szándékaimat a jövővel kapcsolatban, másrészt a levél,
illetőleg ennek minden folyománya abba az irányba mozdítsa a Hallgatói
Önkormányzatot, hogy a hallgatók ismerik és elismerik. Elképzelhető, hogy
nem én vagyok a személy, aki mindezt végig fogja vinni, de hiszem, hogy
tapasztalataimmal az ügyet csak előrefelé vihetem, és ha így lehet, akkor
minden szabad kapacitásommal azon leszek, hogy tényleg előrehaladás
legyen.

Tisztelettel:
Palkó Tamás