[Kepviselok] Beszámoló

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 23:37:12 CET

Beszámoló

Alkalmi portyázások:

Részt vettem Education egy napot, Zsuzzsal tartottuk a környezettanos
frontot, meggyőztük az embereket, hogy jöjjenek hozzánk, mer’az jó.

November végén létrehoztam egy YahooGroups-os levelezőlistát a 2004-es
környezettudományi szakosoknak, melyen tanulmányi eszmecserét
folytathatnak, jegyzetet, infókat, vizsgatippeket cserélhetnek. Fura, hogy
ez nekem jutott először eszembe. A lista aktivitása a vizsgaidőszakban
páratlanul nagy volt. Büszke lehetek magamra. Juhé.

Részt vettem vezetőképzőn, bár ahogy ott is elmondtam a külügyes szekció
ülésének kevés hasznát éreztem.

Megkezdtük a tavaszi LEN-nel (illetve Utcabállal) párhuzamos
Környezetvédelmi Fesztivál szervezését (folyamatban). A rendezvényre az
EHÖK-ös sport és közmű pályázatán 50.000 pénzt nyertünk. Juhé.

Hadműveletek:

Minden választmányon (a legelső februárit leszámítva) SZACS és
mentormegbeszélésen jelen voltam, előbbihez inkább szarkasztikus
hangnemben, utóbbihoz konstruktívan szóltam hozzá.

Hellyel-közel törekszem külügyes feladatok ellátására. Sajnos az ELTE
TTK-n egyelőre nincs környezettudományi ERASMUS kapcsolat, és nekünk
hallgatóknak kell életre hívnunk azokat. Angie sokat segített nekem abban,
hogy megtarthassak két külügyes tájékoztatót az elmúlt hónapokban
környezettudomány szakosoknak, a külföldre jutási lehetőségekről,
ösztöndíjakról - az érdeklődés mérsékelt volt.

A vizsgaidőszakot érintő tanulmányi ügyekben mindenben a segítségére
voltam az engem megkeresőknek, így a HÖK-ös mélcímnek hála sikerült néhány
tanárt rávenni, hogy tartsák már be a HKR nevű papírkupacban foglaltakat,
és tapasztaltnál kevésbé legyenek lekezelőek a hallgatókkal.

Folyamatosan törekszem környezettudomány szakosok bevonására HÖK-ös és
közéleti munkába, mivel a jelenlegi II. és III. éves évfolyamról az
önkormányzat kicsit megfeledkezett. Engem is csak úgy söpörtek össze a
folyosón aztán nézzétek milyen torz szörnnyé lettem. Wáááá!...
Biztosítottnak látszik a leendő Környezettanos SZACS feltöltése (persze
csak feltételes módban, hiszen még nem jött létre).

Állandóan ügyeltem rá, hogy a szervezetemben a homeosztázishoz szükséges
sörszintet fenntartsam – kisebb nagyobb sikerrel.

Seggeket nem rúgtam szét, nyolc napon túli sérülést nem okoztam.

--
Ferenczi Attila
ELTE TTK - Hallgató Önkormányzat