[Kepviselok] beszámoló

kjanos at ttkhok.elte.hu kjanos at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 18:15:16 CET

Tisztelt Képviselők, Tisztelt KGY!

Röviden beszámolok a legutóbbi küldöttgyűlés óta végzett munkámról:
- részt vettem szacs és eb üléseken, illetve néhány választmányon
- Tatára is ellátogattam a 3 kari vezetőképzőre
- segítettem megkönnyíteni hallgatótársaim életét hasznos tanácsokkal,
információkkal
- igyekeztem még jobban megismerni a HKR-t, a TTK HÖK Alapszabályát és
néhány leányzót is
- nem utolsó sorban pedig propagáltam a kari és egyetemi rendezvényeket,
és próbáltam minél többön ott is lenni

További szép napot mindenkinek, alles Gute, viel Glück!

Üdvözlettel: Köhler János
             képviselő, TTK HÖK