[Kepviselok] Re: déli tárgyaló

oroszd at ttkhok.elte.hu oroszd at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 23., P, 07:51:49 CET

Hello Kedves Mindenki!

Szeretném, ha újra elolvasnátok a beterjesztésemet, lehet hogy nem
nyomatékosítottam, de a KOMISZ nem csak kép időpontot tart és nem csak egy
emberrel.Az a két időpont, amire kértem a tárgyalot, az az én időpontjaim,
és nem értem, hogy hogy mi az ,hogy az összes KOMISZ-t, tudtommal nem csak
két fogallkozás van.

ÜDv Oosz Dávid