[Kepviselok] Re: déli tárgyaló

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 23., P, 11:53:08 CET

Üdv!
Tekintve, hogy te vagy a KOMISZ szervezője nem volt egyértelmű számunkra,
hogy ezen időpontokat te magad tartod meg, vagy csupán helyszínt akarsz
találni valamely foglalkozáshoz. Most már tiszta.

Szeretném jelezni, hogy már küldtem neked egy üzenetet, amiben mintegy 15
lehetséges szabad terem szerepelt a kért időpontokra. Nem vagyunk irigyek,
de nem látom át, hogy amennyiben van lehetőséged választani egyéb
termekből is, miért nem teszed meg.
Nos?

--
Tisztelettel: