[Kepviselok] palyazat_foszerk

pityutanarur at vipmail.hu pityutanarur at vipmail.hu
2007. Feb. 23., P, 22:14:22 CET

Tisztelt képviselők!

 Ezennel megpályázom a főszerkesztői posztot

 ********

 Balázs lemondásával olyan helyzet állt elő, mint tavaly Vizi lem
ondásakor – úgy érzem tudnék tenni azért, hogy most is nagy
 zökkenők nélkül folytatódhasson a szerkesztőségi munka. (Min
t tavaly Balunak köszönhetően)

 Érvek mellettem:

 Ez már az ötödik félév, hogy a Nyúz háza táján sertepert
élek; olvasószerkesztőként kezdtem, majd főleg közéleti tud
ósításokat írtam. A szerkesztési folyamatok harmadik pillérét
, a tördelést most tanulom.

 Balázs főszerkesztői pályázatában foglaltakkal (hogy legyen gr
afika, változtatások a közéleti cikkek struktúrájában, frisse
bb hangvétel; hogy a leglátványosabbakat említsem) már tavaly, k
épviselőként is egyetértettem, így fel tudom vállalni az épp
járt utat.

 Örülök neki, hogy a szerkesztőség többi tagja támogatja a p
ályázásomat, ez lehetőséget teremt arra, hogy megbizatásom eset
én a munkát zavartalanul folytathassuk.

 Mint volt képviselő, és mint közéleti cikkíró, kiismerem mag
amat közéleti témákban, személyes kapcsolataimat illetően már
 nem vagyok a toppon, de "bejelöllek iwiwen"-szinten azért ismerem, aki
t kell.

 Tervek:

 Elsődleges tervem a folytatás. Továbbra is szerepet kapna a grafika,
 továbbra is a hallgatók informálása és szórakoztatása lenne
a cél. Mivel sok új cikkíró van, törekednék arra, hogy segíts
em őket minél előbb beletanulni a cikkírásba. Az utánpótlás
 kérdésében szintén megtenném, amit meg kell tenni, bár az ut
óbbi 6-7 hónapban igazán sok friss hús jött; úgy érzem, a tav
aszi félévben már főleg arra kell helyezni a hangsúlyt, hogy az
új arcokat meg is tartsuk, sőt, képezzük őket.

 Hozzáfűzés:

 Csak a főbb mozzanatait ismerem Balázs távozásának, de ebből
úgy ítélem, fontos kérdés számotokra, hogy még ezen kívül
 mi mindenben követem Balázs példáját. Megítélésem szerint
általában nem szakmai kritikák hangoztak el irányába. "Politikai"
 hozzáállásomat eddigi cikkeim tükrözik: törekedtem a tárgyil
agosságra. Természetesen véleményem is van a dolgokról, de ez edd
ig még nem okozott galibát.

 Sudár István Ákos

 (mint pityu)

Kulturális körutazások: Balkán, Olaszország, Csehország