[Kepviselok] Re: déli tárgyaló

oroszd at ttkhok.elte.hu oroszd at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 26., H, 07:44:06 CET

Hello!

Azt láttaqm, hogy küldtél, de nézd meg picit jobban.Ezek közül egy termet
sem kapunk, a más karok termeit semi esetre sem kapjuk meg, és akkor
hétfőre maradt a ttk hök, -1.52 terme, ami ha jól tudom, de ez nem biztos
az Alapítványé és annak a kulcsát külön kéregetni kéne mert amúgy zárva
van.Jó akkor hétfőre még nincs terem, nézzük a keddet.Itt akad egy olyan
terem amit talán érdemes megnézni, ez a 4,52, de hozzá sem fűzök sok
reményt, az oktatás technológia terem, meg  ha jól tudom, tavaly is
próbálkoztam vel e és az is zárva van.
Szóval én saját magam és csoportom részétre szeretném a a déli tárgyalót
hétfő 10-12 és kedd 10-12.Sajnos a héten el kell halasztanom a
fogallkozásokat, mert nem tudunk normálisan ennyien leülni.

Üdv Dávid