[Kepviselok] gazdbiz kerestetik

ELTE TTK HÖK Gazdasági Biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 26., H, 16:31:32 CET

Kedves Képviselők, nem képviselők, mindenki!

Hamarosan az én időm is lejár, mint gadasági biztos. Ezért várom azon
kedves emberkék jelentkezését, akiket érdekel a hallgatói önkormányazatunk
gazdálkodása, pénzügyi dolgai, gondjai, elképzelései, valamint szeretne
egy kicsit közelebb kerülni az egyetem és az EHÖK gazdálkodási ügyeihez
is.

A feladat nem bonyolult, nem túl időigényes (csak időnként), viszont
precizitást, érdeklődést, elhivatottságot és tájékozottságot igényel.

A feladatkör:

-utalványrendeletek kitöltése, dokumentálása
-megrendelések dokumentálása
-az egyetemen működő könyvelési rendszer figyelése, értelmezése
-kapcsolattartás az EHÖK gazdasági alelnökével, a kari gazdaságisokkal
-költségvetéstervezet készítése
-költségvetés beszámoló készítése
-tájékozódás a gazdálkodási szabályzat megváltozásáról
stb.

Akinek felkeltettem érdeklődését kérem írjon a képviselő listára, hogy a
többi érdeklődő is lássa.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella
ELTE TTK HÖK