[Kepviselok] gazdbiz kerestetik

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 28., Sze, 12:28:28 CET

Kedves Mindenki!

Szeretném jelezni, hogy érdeklődnék az esetlegesen megüresedő poszt iránt!
Miért is?
- Mielőtt rosszra gondolnátok, nincs semmi problémám a mat.szacs.ko
poszttal, szeretem csinálni és remélem, hogy a szakterületemnek sincs
semmi kivetnivalója felém, de úgy gondolom, hogy akad a szakterületi
csoportunkban akár nem is egy olyan ember, aki szerintem sikeresen
végezhetné a feladatomat, átvehetné a helyem, ezáltal én máshol
tevékenykedhetnék, további értékes munkaerővel bővülne az önkormányzatunk.
- Lassan tanulmányaimat befejezni kellene, és nem elcsúszni velük,
számomra kedvesebb lenne egy olyan poszt, ami nem baj, ha precizitást és
komolyságot igényel, de nem kellene sokszor 8-10 fele szaladgálnom 8-10
különböző dolog miatt! Jobb lenne egy nagy dologgal foglalkoznom, mint
8-10 kicsivel.
- Szeretem a kihívásokat, ebben a posztban egy abszolút olyan lehetőséget
látok, amivel sokat tanulhatok/gazdagodhatok és életem során még hasznos
lehet, hogy ilyen dolgokhoz is értek!

üdvözlettel:
Ferenczfi Zotlán (Fifi)