[Kepviselok] Beszamolo

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 27., K, 11:33:37 CET

T Haz!

Nem tervezem hosszura beszamolomat, ugyanis mint maskor is, a
rendezvenyekrol keszitett elozetes, majd utolagos tervezetek, ertekelesek
mindig megjelennek a listan, igy ezekrol nem szeretnek irni. Aki kivancsi
ra, figyelemmel koveti azokat, avagy reagal a keresekre, ahogyan a balnal
is tortent...ehhe. 2 ember. No de nem baj, legalabb valakit erdekelt, mi
tortent a balon es nem csak a valasztmanyon tudja jartatni a szajat es
okosakat mondnai, vagy a hatam mogott.

A lezajlott rendezvenyek kozul ados vagyok meg a bal elszamolasaval. Itt
nem erkezett meg meg  a cateringes ceg vegleges szamlaja es nem tudom,
hogy mennyit kell nekik fizetni.

A felevben kovetkezo dolgokkal egeszen jol allunk, azt hiszem. A
legfontosabb kerdes az az, hogy a LENbol fesztival legyen e avagy maradjon
meg LENnek.
Csutortok este (Phili Morris) ez is kiderul.

A valasztmanyokon, KGY-ken ott vagyok, es igyekszem aktivan reszt venni az
uleseken. Neha velem is elszalad a paci, bevallom, de a velemenyemet
mindig vallalom.

Ami fontos lesz meg ebben a felevben, az a rendezvenyek megtartasanak,
nemelyek alapitvanyhoz valo kiszervezesenek kerdese, es termeszetesen az
utanpotlas neveles, amin dolgozunk, bar elegge docogve halad. Tenyleg nagy
energia raforditast igenyel, es sjanos nem mindenki erti ezt meg.

Ha kerdes van, a szokasos helyeken keressetek!

OFL
szervh