[Kepviselok] beszamolo

sportbiz at ttkhok.elte.hu sportbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 13:05:53 CET

Roviden, 2006. november-2007. februar

- Kb. 15 palyazatot irtam az ELTE sportalapjara, mely tobnyire nyert is.
- Elsokent befejeztem a sport kerdoivek gyujteset, es ki is ertekeltem
oket. Rendszeresen jartam EHOK sportbizottsagi ulesekre.
- Sport esemenynaptarat alkottam, frissiteseket kuldtem a sport.elte.hu-ra.
- Folyamatosan irtam a Nyuzba, rendben tartottam a sport faliujsagot.
- Befejeztuk  a focibajnoksagot kb. 50 csapat vett rajta reszt.
- Roplabda bajnoksagban sikerre vezettem 5 ELTE csapatomat.
- Egy egyetemkozi roplabda kupat szerveztem, 12 reszt vevo csapattal.
24-en szombaton hasonlot csinalunk kezilabdabol is.
- A parizsi Les mercuriales egyetemkozi sportvetelkedon en vezetem az ELTE
csapatot.
- Kollegiumi es BEFS focibajnoksagot szervezek. Kirandulasokat,
hegymaszasokat is. A Lagymanyosi Eotvos Sport es Szabadido Egyesulet
elnoke vagyok. A BEFS szerzodeses sportszervezoje.

Mas:
- Foldtud szacs munkajaban vettem reszt, leneztem vezetokepzore is.
- Gyakran segitek a haliban ezt-azt.
- A My klub egyik szervezoje vagyok.
- Sort is iszom neha.

           Koszonom a figyelmet! Kaloz