[Kepviselok] beszámoló

Sági Orsi sagiorsi at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 27., K, 15:25:38 CET

Kedves Mindenki!
Elnézést a késésért, valahogy mindig elmaradt, hogy beszámolót írjak.
Először arra gondoltam, hogy miről is írjak, hiszen nem is csináltam
semmit. Vagy mégis? Mivel elég régóta az egyetem hallgatója vagyok és
megfordultam már pár évfolyamon/szakon/helyen, ezért elég sok embert
ismerek a campus környékén. Közülük nem egynek van valamilyen
tanulmányi/pályázati/szociális/egyéb problémája. Hát ők, mint rendesen,
most is megtaláltak. Igyekeztem nekik segíteni. Ha mással nem, hát
megmondtam, hogy kit faggassanak, milyen elérhetőségen. Azt hiszem, ezért
lettem képviselő. Hogy tartsam a kapcsolatot az emberekkel, és segítsek,
ha tudok.
Hát, ennyi.
Sági Orsi