[Kepviselok] szoceh beszámoló

szoceh at ttkhok.elte.hu szoceh at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 08:14:18 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az előző Küldöttgyűlés óta történtek:
Tartottam december elején KÖB ülést, hogy Karácsony előtt kimenjenek még
az utolsó utalások is a hallgatóknak, valamint a jutalom és a Nyúzos pénz
kiutalását is sikerült elintézni időben.
Vizsgaidőszakban a tanulás kapott nagyobb szerepet, de folyamatosan néztem
a leveleimet és válaszoltam a hallgatóknak.
Január 26-án kiírtuk a rendszeres pályázatokat, leadási határidő február
23. Most a pályázatok átvétele van folyamatban, hétvégén lesz a bírálás.
Részt vettem szinte minden ülésen, ahova delegálva vagyok ill.
tisztségemből adódóan jelen kell lennem (Kari Tanács, Választmány, Szacs,
EHSZÖB, KÖB). Viszont, ha egy időben két ülés (szacs, EHSZÖB) van, sajnos
nem tudok kettészakadni. EHSZÖB ülésen vettem részt, ahol ismertetőt
kaptunk az új juttatási rendeletről, ami 2007. szeptemberétől lép életbe,
majd négy nappal később kiírtuk a lakhatási támogatást és a
párhuzamosképzés-kompenzációját.
Részt vettem a 3 kari HÖK vezetőképzőjén. Ami igen tanulságos volt.
A fogadóórám csütörtökön 10-12-ig tartom az Északi Haliban. Ezen a héten
még nem tartom meg, de folyamatosan bent vagyok az egyetemen, így tudnak a
hallgatók kérdezni.

Ha valamit kihagytam ill., ami ezen a héten lesz, arról 1 hét múlva
beszámolók szóban.

Ha kérdésetek van, írjatok vagy keressetek meg személyesen!

Üdvözlettel:

         Seres Alexandra
          ELTE TTK HÖK
    Szociális elnökhelyettes