[Kepviselok] javaslat+LB2007!!!

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Jan. 8., H, 14:46:13 CET

T Valasztmany!

Mivel a valasztmanyra nem biztos hogy odaerek, kerem, a rendezvenyes
kerdoiv targyalasanak elhalasztasat!

Amin azonban jo lenne, ha a valasztmany elgondolkodna, az a Lagymanyosi Bal!
Meg a szervezes nem nagyon all sehogyan sem, sajnos, de a februar 23
nagyon kozeleg!!
A hetvegen kidolgozok egy tervezetet, es igazsag szerint jo lenne, ha nem
feb kozepen tudnank rola eloszor beszelni.(mert feco megint kesz helyzet
ele allitja a valasztmanyt...blabla)

Ezert kerem,hogy beszeljetek rola, a tavalyi koltsegvetes tukreben, es
valamilyen allasfoglalast (kell/nem kell illetve szervezhetem-e/nem-e)
hozzatok rola!
A tavalyi koltsegvetes csatolva, illetve egy gyors, idei tervezes, ami
pirossal van kiemelve! Ezeket nezzetek at, tegyetek javaslatokat!
Termeszetesen az oasszegeket megprobalom, ahol lehet, csokkenteni!
(Illetve a teremberlet-elengedeset kiharcolni a Rektornal!!)

OFL
szerveh