[Kepviselok] nyiltnap

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jan. 16., K, 12:49:29 CET

Guber Tamás írta:
> [...]
> csak gondoltam megírom ezt az infót is. kémiások átvonulását az
> oktatók intézik, gondolom majd kérik a segítségeteket, de erre is azt
> javasolnám hogy az intézetet kérdezd meg.
> Amit viszont nem értek hogy miért nem került ki listára az hogy Nagy
> Melinda a nyiltnap szervezője. Nem vagyok benne biztos hogy ő tudna
> ezekre a kérdésekre válaszolni, de akkor is tőle kellene megkérdezni
> előszőr. mégpedig azért hogy ő is jobban képben lehessen, másodszor ha
> ő a szervező akkor igenis járjon utána ezeknek a kérdéseknek,
> harmadszor meg azért mert NEM ÉN SZERVEZEM A NYÍLT NAPOT!

Kedves Guber Tamás!
Úgy gondolom, hogy a leveledben található ordibálás teljesen felesleges.
Nagy Melinda a választmányon azért vállalta el a Nyílt Nap szervezését
egy héttel az esemény előtt, mert senki, értsd senki nem vállalta el a
szervezést. Úgy vállalta el a szervezést, hogy semmit nem tudott arról,
hogyan is kell szervezni egy ilyen rendezvényt.
Úgy gondolom, hogy ilyen esetben mindenkinek segítenie kell a szervező
munkáját, különösen olyanoknak, akik már láttak életükben Nyílt Napot,
vagy akár szerveztek ilyet.

Kérem, hogy a közeljövőben mindenki ennek figyelembevételével dolgozzon.
Köszönöm.
Palkó Tamás