[Kepviselok] nyiltnap

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Jan. 17., Sze, 00:27:27 CET

Kedves Palkó Tamás, Yeti!

Levelemmel nem Melindát szólítitottam meg hanem a titkárt hogy miért nem
volt még emlékeztető, ill a kémia szakterület koordinátorát aki
választmányi tag, hogy miért nem tudja ki a nyiltnap szervezője.
másrészt pedig senkit nem zavartam el eddig aki tőlem kérdezett, hanem
válaszoltam.
harmadrészt pedig, nekem se jutott túl sok a segítségből ősszel, azon
személyektől akik már rendeztek nyílt napot, szóval teljes mértékig
átérzem Melinda helyzetét.
negyedszer pedig nagyon szívesen máskor is hogy elmentem a nyíltnap
megbeszélésre és írtam róla emlékeztetőt, viszonylag időben.
ötödször hol van a választmányi emlékeztető?
hatodszor hol van a májusi KGY emlékeztető.
hetedszer, Látod Yeti ez az e-mail az ami teljesen fölösleges volt....
nyolcadszor. Melinda sok sikert a szervezéshez, ha kérdésed van szívesen
segítek, és ha megkeresel telefonon vagy személyesen elmondom személyes
tapasztalataimat.
kilencedszer, Jó éjszakát!