[Kepviselok] képviselői beszámoló

Fazekas Tímea ftimea7 at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 2., H, 12:30:50 CEST

Sziasztok!

Az elmúlt évben képviselőként a következőket tettem.

Részt vettem a Kari Ösztöndíjbizottság munkájában, segítettem a pályázatok
átvételében, valamint az elbírálásukban. Az üléseken rendszeresen részt
vettem, véleményemet igyekeztem mindig megosztani a bizottság tagjaival. A
tavaszi félévben több időt és energiát tudtam erre fordítani, mint ősszel.

Tagja vagyok a Kari Könyvtár Bizottságnak, mely az elmúlt évben nem ült
össze, így semmiről nem tudok beszámolni.

Mivel matek szakos vagyok, ezért a legtöbbet a matek szakosoknak tudtam
segíteni, nemcsak tanulmányi, hanem egyéb kérdésekben is (főleg
pályázatok, programlehetőségek, stb.). Mikor nem rendelkeztem a megfelelő
információkkal, akkor az illetékeshez irányítottam a hallgatót,
hallgatókat.

Irodavezetőként is tevékenykedtem az irodában (egy-ötöd részt), így a
betérő hallgatóknak igyekeztem az ügyes-bajos dolgaikban segíteni.

Remélem nem feljetettem ki semmit.
Várom az esetleges kérdéseket,

Üdvözlettel:
Fazekas Tímea