[Kepviselok] képviselői beszámoló

Lellei Nóra nori at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 5., Cs, 19:16:02 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Elnézést a késedelemért, de elfelejettem, hogy nekem is kellene beszámolót
írnom, elvégre küldöttgyűlés lesz (vagy mi...:P).

Éves munkámról annyit írnék, hogy ha valakit részletesebben érdekel,
lapozzon vissza az eddigi beszámolóimra. Nagyvonalakban az alábbi
dolgokkal foglalkoztam a tanév során:
- jelen voltam az összes szacs-ülésen
- főmentor voltam a földrajz-földtud-on, emellett természetesen
mentorkodtam is a saját csapatomon belül
- hallgatótársaim kérdéseire kerestem válaszokat
- jelen voltam az összes KGY-n és a februári háromkari vezképzőn
- jegyzetbont osztottam
- segédkeztem a Lágymányosi Bálon, Gólyabálon, BN-en
- csoportkísérő voltam a Nemzeti Parkos Túrán
- cikkeket írtam a Nyúzba

Terveim még a nyárra (ami az egyetemre tartozik:p):
- mentortábor
- gólyatábor Bódvarákó
- záró-alakuló KGY
- beiratkozás (már ha ezt is a nyár részének tekinthetjük)

Ha további kérdésetek van, tőlem kérdezzétek.

üdv: Lellei Nóra
földtudományi szakterületi képviselő

UI: remélem jövőre is sikerül aktívkodnom...:)