[Kepviselok] képviselõi beszámoló

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 3., K, 17:11:17 CEST

Sziasztok!

Az alábbiakban éves képviselõi beszámolómat olvashatjátok. Egyben kérem
kimentésem a záró küldöttgyûlésrõl, ugyanis annak idõpontjában egyéb
közérdekû feladatokat kell ellátnom.

Üdv: Balázs

**********

Képviselõként a 2006/2007-es tanévben egy betegség okozta kivételtõl
eltekintve minden alkalommal részt vettem az ELTE TTK HÖK
küldöttgyûlésein. Az azon témákat érintõ vitákban, amelyekben kompetensnek
éreztem magam - ilyen volt például a kreditújrafelvételi díj kérdése -,
rendszeresen hozzászóltam, és úgy érzem, véleményt is formáltam. A
választmányi üléseken kezdetben igen aktívan részt vettem, amelyet nem
tisztségviselõi mivoltomból tettem, ezt az is bizonyítja, hogy az
elnökváltás után - mivel láttam, hogy a választmányi üléseknek egyre
kevesebb értelme van - kezdtem hanyagolni az üléseket, nem a
tisztségviselõi posztról való lemondásomat követõen.

Delegált voltam a kari tanácsban, az üléseken minden alkalommal részt
vettem. Amikor egyes kérdésekrõl küldöttgyûlési vagy választmányi
határozat született, minden alkalommal annak megfelelõen szavaztam,
egyébként pedig a hallgatói és fizikai intézeti érdekeket tartottam szem
elõtt. Ez utóbbi néha nem egyezett a hallgatói önkormányzat aktuális
elnökének véleményével, ebbõl kisebb konfliktusok is adódtak. Továbbá
tagja voltam a Fizikai Intézet tanácsának, ahol két alkalmat leszámítva
mindig jelen voltam, a hallgatókat érintõ kérdésekben egyaránt kifejtettem
a hallgatói önkormányzat álláspontját és a saját véleményem is.

Mindemellett mentorként segítettem az elsõéveseket, és tisztségviselõként
aktívan részt vettem a Magyar Fizikushallgatók Egyesületének munkájában.
Úgy gondolom, a hallgatói önkormányzatban eltöltött három év alatt -
amelybõl két évet fizika szakterületi koordinátorként dolgoztam -
jelentõsen hozzájárultam a fizika szakterülethez tartozó hallgatók
érdekeinek képviseléséhez, egyetemi éveik szebbé, emlékezetesebbé
tételéhez.

Karcsai Balázs
leköszönõ képviselõ