[Kepviselok] beszámoló

sedit at ttkhok.elte.hu sedit at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 3., K, 17:57:44 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az elmúlt egy évben következőket tettem képviselőként.

Az őszi félévben próbáltam minden szacson részt venni. A környezettanos
gólyák avatójának a szervezésében részt vettem. Jelen voltam az szmsz
üléseken, jegyzetbont osztottam. Természetesen képviselői feladataimat
elláttam. Az őszi félév végén egészségügyi problémák miatt nem tudtam
aktívan dolgozni. És persze tanultam.

A tavaszi félévtől Seres Alexandra szoceh-nek segítettem a szociális
támogatásnál, jegyzetbont osztottam, szacsokon vettem részt. Képviselői
feladataimat elláttam, tanultam.

Üdv: Edit