[Kepviselok] Beszámoló

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 3., K, 18:14:34 CEST

(Két)Éves beszámoló
Palkó Tamás, titkár

Tisztelt küldöttgyűlés!

A beszámolóm lényegében az elmúlt két évet foglalja össze, amely időszak
alatt a HÖK titkára voltam.

Emlékeztetők írása:
A 2005/2006-os tanévben 7 küldöttgyűlés és 27 választmányi ülés volt; az
idei tanévben eddig 7 küldöttgyűlés és 31 választmányt tartottunk. Ezek
mindegyikéről készült emlékeztető, az első évben a legtöbbször egy héten
belül, a második évben pedig legtöbbször egy hónapon belül. Volt extra
későn elkészített jegyzőkönyv, de volt szinte azonnal elkészült is.

Határidőnapló vezetése:
A 2005/2006-os tanévben minden hétfőn heti eseménynaplót küldtem ki a
listára, az idei tanévben eleinte (az őszi félév 6. hetéig) kiküldtem,
de aztán elmaradtak (leginkább azért, mert nem küldték az emberek az
eseményeket), majd a Google Calendar szolgáltatását vettem igénybe,
amelyen megpróbáltam az összes eseményt feltüntetni, amit észrevettem,
illetve eljutott hozzám. A jövő itt a csoportmunka-kezelő szoftveré,
amely kiválasztása már megtörtént, és az EGroupWare nevet viseli.

Iktatás:
A 2005. évi iktatást elmaradva vettem át Orbán Ádámtól, a lemaradást még
augusztus-szeptemberben sikerült megszüntetni, és így a 2006-osnak újult
erővel sikerült nekilátni, és pontosan vezetni a papíros iktatást. Az
elektronikus levelek iktatása még akkor nem volt megoldott. A decemberi
kari tanácsra módosító indítványt terjesztettem be az iratkezelési
szabályzatra, azt a kari tanács támogatta, és végül sikerült elérni a
módosítási javaslattal azt, hogy a HÖK-ök iratkezelését nem központilag
kell elvégezni. A 2007. év iktatását Nagy Melinda vállalta el a
megkeresésemre, és így -- bár némi késés még van -- elég jól állunk.

Utódnevelés:
Miután már elég régóta gondolkodok azon, hogy a titkári melót nem
csinálom, jó régóta keresek utódot, akit december elején Nagy Melinda
személyében megtaláltam. Őt azóta készítem fel azokra a feladatokra,
amelyeket a titkár lát el, emlékeztetők, iktatás, stb.

Egyebek:
Minden olyan feladatot, amelyet rámbíztatok, igyekeztem teljes mértékben
megcsinálni.

Összkép:
Azt gondolom, hogy bár volt a munkámnak olyan időszaka, amely nem
vonulhat be az ELTE TTK HÖK történetébe díszes betűkkel, de volt olyan,
amelyre büszke lehetek, így az összkép inkább azt mutatja, hogy jól
végeztem el a munkámat.

Amennyiben ti is így gondoljátok, fogadjátok el beszámolómat.
Palkó Tamás