[Kepviselok] beszamolo

pgabycha at ttkhok.elte.hu pgabycha at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 4., Sze, 11:34:50 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

A száraz hivatalos dolgokkal kezdeném a beszámolómat. Résztvettem kb. a
szacsok 1/3-án, márciusig tisztségviselői elfoglaltságaim miatt, mjd
március közepétől munkahelyi elfoglaltságom miatt nem tudtam ott lenni.
Eljértam és aktívan résztvettem a küldöttgyűlkések mindegyikén, bár az
utolsóról a vége előtt eljöttem.

Ezeken túl tartottam a kapcsolatot a szakterülethez tartozó
hallgatókkal-elsősorban a meteorológusokkal és tájékoztattam őket a
különböző szabályzati változásokról, válaszoltam valamennyi felmerülő
kérdésükre.

Résztvettem a gólyaavatón és az GEO-BIO before party-n is.

Emellett véleményemmel, kritikáimmal próbáltam segíteni az munkáját
több-kevesebb sikerrel.

Összességében tehettem volna többet is az önkormányzatért és ezáltal a
hallgatókért is, de úgy éreztem bármit mondok csak falrahányt borsó és
érdemben nem volt kíváncsi és nem volt nyitott a véleményemre,
javaslataimra.

Ez eléggé alulmotiváltá tett és úgy látom nem vagyok ezzel egyededül.

Mint az önkormányzat képviselője, egyáltalán nem vagyok boldog attól a
képtól, amit most a HÖKben látok.

Bízom benne, hogy a jövőben sok minden fogja pozitívan befolyásolni,
hatékonyabbá és inspirálóbbá tenni az önkormányzatot.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella