[Kepviselok] beszamolo

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 5., Cs, 11:16:41 CEST

Sziasztok!

elnézést a késlekedésért!

Utolsó beszámolóm, úgyhogy az egész félévemet értékelem.

A főszerkesztői (nem túl magvas és terebélyes) pályázatomat (hogy menjen a
szekér) teljesítettem, próbáltam ezen felül is tevékenykedni. A terveim
tervek maradtak, de legalább a nehéz időszakokban segítettek kitartani a
Nyúznál.

Amit rossznak tartottam, hogy keveset sündörögtem a Hali közelében,
úgyhogy ritkán voltam kéznél. Ezzel együtt a jó információktól is elestem.
Ezt fordítva is hibának gondolom: az új főszerkesztő munkáját jelentősen
megkönnyítené, ha a kép- és tisztviselők is keresnék a főszerkesztőt
cikktémákkal. ("Hú Pityu, ez jó téma, erről íjratok má", stb.)

Az újság közéleti része nem volt túl színvonalas, én ebben csak a
témaválasztásban vagyok közvetlenül érintett. A cikkírók színvonala pedig
a cikkírókon múlik, és nyilvánvaló, hogy nem irathattam minden cikket a
Csannával.

Az utolsó számokra már a sport rovat egész normálissá vált, erre büszke
vagyok, hogy gyakorlatilag állandó rovattá tettük a sportot. Ebben
közösségépítő elv vezetett. Aztán volt mindig TTT, ami szintén nem semmi,
bár jövőre színvonalasabb lesz. Visszaugorva pedig a közéleti cikkekre:
könnyebben találtam sport és tudományos cikk-témát, mint közéletit. A
legnagyobb nyűg nekem a közélet volt.

Az ösztöndíjak a végére teljesen kaotikussá váltak, de május elejéig
rendesen csináltam mindent. Háromszor volt utalás a félév során, ami (hogy
ilyen kevés volt) egy esetben nem rajtam múlt (elfelejtettük a
választmányon), a többi esetben rajtam.

Hiányzott a lapból az alapelképzelés, mindent csak úgy percről percre
végeztem. Kellett volna két hét a megválasztásom és a hivatalba lépésem
között, hogy mindent átgondolhassak, mit hogyan fogok. A címlapok
tervezése is teljesen esetleges volt.

A cikkírókkal közösségépítés alattam nem volt, pedig jó lett volna mondjuk
egy túra. Rengeteg új arc jött, és a közösség hiánya miatt sokkal
könnyebben morzsolódtak is le. Ez szintén jó volt, hogy sok hallgatót
tudtunk bevonni a munkába, de a rutintalanságunk miatt ez mindig
visszacsapott.

A főszerkesztőség nagyon jó tisztség, ha élvezi valaki az újsággal járó
feladatokat. Én élveztem nagyon. Ami rossz volt, az is izgalmas volt.
Ettől még nagyon sok idő ráment, és ettől még nagyon nehéz tisztség,
úgyhogy bárki is lesz az utódom, becsüljétek meg!

Beszámoló vége, jön a többi:

-kimentésemet kérem a záró és az alakuló küldöttgyűlésről
-jövőre is a Nyúznál maradok
-a két futó projektet: OSZK és szkennelés folytatni fogom
-köszönöm a lehetőséget a főszerkesztőségre

Sudár István
TNy, főszerk.