[Kepviselok] besz...

veght at ttkhok.elte.hu veght at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 4., Sze, 14:28:44 CEST

Tisztelt képviselők!

Előszőr is elnézést a késért.

Másodszor beszámoló:

Az év során legfontosabb feladatomnak a köb tagságot tartottam, igyekeztem
legjobb tudásom szerint segíteni a szociális elnökhelyettes és a köb
munkáját. Remélem sikerült. Második a választmányi tagságom volt. Talán
egy vagy két ülés kivételével az összesen jelen voltam, és ha nem voltam
túl rossz passzban, sokak bánatára és örömére hangot adtam a véleményemnek
és a helyzet adta lehetőségekhez képest igyekeztem hatékonyan,
javaslatokkal élve munkálkodni.
Mindezeken felül, olykor-olykor serénykedtem az irodában, sőt többször az
asztal mögé ültemvalamint sok-sok apróságot csináltam, ami nem kívánok, de
nem is tudok felsorolni, meg nem is akarom most szaporítani a szót,
remélem ti jobban emlékeztek rá.

Üdvözlettel:
Végh Tamás