[Kepviselok] Palyazat alt bizt posztra

jonnyb at ttkhok.elte.hu jonnyb at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 4., Sze, 17:01:50 CEST

Tisztelt Kepviselok!

Csatolva kuldom nektek altalanos biztosi palyazatomat. Kerlek benneteket,
alaposan tekintsetek at, olvassatok vegig, es ha kerdesetek, illetve amit
en meg fontosabbnak tartok, otletetek van, akkor irjtaok, illetve tegyetek
fel oket batran!

Az anyagbol nehany sor ismeros lehet az altalam irt sema palyazatbol.
Termeszetesen vannak olyan elemek, amelyeket abbol emeltem at, illetve sok
olyan otletet, felvetest irtam most le, amelyrol ha nem is a
kepviselolistan, de a vezetokepzon mindenkeppen szeretnek beszelni.

Bizom benne, hogy sok epito jellegu otlet merul fel, mert szerintem ezen a
teruleten sok sok ujitas es munka fer meg ra a HOK-re.

Udvozlettel:

Onodi Ferenc
Name: altbiztosi_palyazat_ver02.doc
Type: application/msword