[Kepviselok] Beszamolo-szemelyes. Oregeknek kotelezo:)

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 4., Sze, 18:40:49 CEST

Tisztelt Kepviselok!

Az elozo evben megprobaltam ugy teljesiteni, ahogyan azt magamtol elvartam.
Sajnos ez nem mindig jott ossze.
Nem fogok most regenyt irni, remelem nem ezt vartatok el tolem.

Egy kicsit szemelyesebb lesz. Meg rossz is a kedvem, ugyhogy ilyenkor,
akik mar rutinos kepviselok, tudjak, mi kovetkezik...piros:)

Azert megprobalom visszafogni magam es nem nagyon beborult dolgokat irni.

Azt hiszem, sokan ugy jonnek ebbe a HOKbe dolgozni, hogy nagy es
vilagmegvalto terveik vannak. Ez jo, tok jo. Nem is punnyadt, befaradt
arcokra van szukseg. En is igy jottem ide 3 eve. Nem voltam elotte
kepviselo sem, hanem egy szoros es izgalmas valasztas utan lettem
megvalasztva elnokhelyettesnek. Bele is vetettem magam a surujebe. Sosem
voltam egy szabalyzatokat kedvelo ember, tehat nem feltetlenul volt
hatrany az, hogy igy csoppentem bele a HOKnek talan az egyetlen olyan
teruletebe, amelyhez nem feltetlenul kellett HKR, TVSZ, Juttatasi
szabalyzat, stb.
Letrehoztuk a mai formajaban lathato LEN-t, a Nedves estet, a Lagymanyosi
balt, az EZF-et, az oszi utcabalt es sok sok olyan, apro dolgot, mint a
deli iroda atalakitasa, info listak, stb.
Emellett eleg melyen beleastam magam a kozeletbe is, azaz az EHOK es sok
mas , TTK HOKon kivuli dologba.
Es persze, eljott az az ido, amikor eloszor kiejtettem a szamon, hogy
elfaradtam.
Hogy eleg, mert nem tudom olyan gozzel es lendulettel csinalni, mint
maskor, mint regen.
Jah, oregszem. Meg kopaszodom is, de ez mas teszta. Igaz, Robi szereti
hangoztatni, de legkozelebb nagyon orrbanyomom erte. Tehat ha Robi lila
orral jon legkozelebb be, akkor tudjatok, hogy ékes frizuramat dicserte
ismet, persze vmi csaj elott..ahogy szokta.
No nem mintha en akkarnek barmi egyebet, hiszen baratnom van, es szeretem is.
(Hé, nem kell a rohoges a monitor elott...)

Tehat a lenyeg, hogy ebben az evben ereztem azt eloszor, hogy faradok es
hogy az egyetem szep kis akadalyai mar engem is kinyiffantanak lassan.

Nem jo erzes az, hogy 3 ev munkaja utan, amikor minden szar szabalyt
probalunk betartani, ripsz ropsz beletenyerelnek az eddig normalisan meno
programokba. AZ sem tul finom, hogy mindenki az en zsebeimet figyeli argus
szemekkel. Vajon mennyit lopok, vajon nekem hany milliot ert mar meg ez az
egesz.
Szart.
Jol kirugtak miatta az egyetemrol.
A sok segg, aki pl azert jott a HOKbe, hogy azt leplezezze le, feco
mennyit lop es majd o ezt jol megakadalyozza, tehet egy szivesseget.Persze
ez _nem_ celzas. hehe
Es tudjatok mi a legjobb? A ket masik HOK mostanaban azt terjeszti, hogy
en milyen jol jarok a Dreherrel, mert mennyi lovet kapok azert, hogy ok
vannak a rendezvenyeinken. Egy ideig az ember rohog ezen, de amikor mar az
UZEMELTETES kerdez ra NALAM errol...hat az elegge fel tudja kurni az ember
agyat.
Van egy franko kis IK HOKunk egy franko vezetessel. Persze nem
szemelyeskedem. Ez nem errol szol. kacc.
Szoval a tavalyi golyabal allitolag tobb, mint 1.4 milla vesztesegben
zart. Ja persze. Nekem meg uj Ladám van bazz. Es ki tehet rola? Naaa?
Na ugye, hogy nem is kellett nagy fantazia hogy kitalaljatok. A
legmokasabb egyebirant, hogy en tobb, mint fel evvel kesobb tudtam meg
mindezt, mert hat egyenesseg meg kommunikacio...es kozben nem ertettem,
hogy mi a francert furnak ennyire?
Ha kell ez valakinek, jojjon, csinalja. Ha fele annyit letesz az asztalra,
mint en, hat akkor hajra. Nem lehetetlen, egyaltalan, csak a semmire
epiteni nem egyszeru, de ha mar van alap, akkor mar mindenki el akarja
mondani, hogy o epitette a házat. Es vicces, 3 ev alatt 4 koszonom-ot
kaptam a munkamert cserebe.
Mondok egy vicceset, bar en inkabb sirva fakadnek rajta. Itt sok kis
okoska, hogy ki mennyi penzt kap a HOKtol, stbstb. Egy rohadt koszonom-ert
odaadnam ezeknek a jutkeremet. Nyugodtan tegyek zsebre. Csak nyogjenek ki
annyit, hogy torodnek azzal, ki mit tesz le az asztalra, es ha mas nem,
koszonjek, vagy szidjak meg.
Mindenki jol meg akarja reformalni a HOKot. Majd meglatom mi lesz belole,
hiszen amig ezeket az apro dolgokat nem tesszuk meg es lepjuk meg egymas
fele, akkor mi a szart varunk a tobbitol?

Lathatjatok, kicsit fasult vagyok mar es ram is fer, hogy a HOK egyik
masodik emberenek a tisztet atadjam vki masnak. A felhalmozott tudast fel
evig meg mashol szeretnem kamatoztatni, aztan go. Ugyesek lesztek, vagy ha
nem is, hat rosszabbak ne legyetek, mint mi voltunk. Mindenki elhiheti,
minket (sztem fogalmazhatok igy) nem a penztarcank vezerelt. Ugyanugy a
lelkesedes, ahogyan az ujakat is. Azert mert mas szemszogbol latjuk
esetleg mi is, ti is, en is, az teljesen termeszetes. Csak nem kell
megtagadni az elodok altal epitettet.

Nah, megvolt a nagy spanyolviasz s****s. Tok orulok neki, hogy 3 evig
szerveh lehetttem itt. OFL, szerveh.
Remelem azert nem csinaltam sok hulyeseget kozben. Na jo, bepereltek a
Nyuzt meg az elnokot miattam, meg kiakasztottam Tasit is, es hat a TO-n
mar csak műveszúrkent fogadnak...De akkor is. Tok jo volt.

Szerintem egy ember a munkajat tenyleg akkor tudja igazan ertekelni,
amikor abba/otthagyja es visszagondol ra. Ha bele tud nezni a sajat
tukrebe, ha jo visszaemlekeznie es ha tartalmat ad az eletenek a multja,
akkor volt ertelme.

En igy erzem. Akkor is, ha sokan eszre sem vettek. Mert igenis, jo volt
olyan dolgokat szervezni, ahol ha ket ember megismerkedett egymassal, es
baratok, vagy akar tobbek is lehettek, tudom, hogy reszem lehetett benne.
Hogy adhattam vmit, meg akkor is, ha nekik gozuk sincs rola.

Ezert volt ez jo.

Udvozlettel:

OFL
szerveh