[Kepviselok] kiegészítés

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Júl. 6., P, 11:06:06 CEST

1. Tv.-i szabályozás
2. feladatleírás

1. Aki az ELTE TTK Hallgatói Alapítványnál kuratóriumi tag, az nem tölthet
be vezetõ tisztséget az ELTE TTK HÖK-nél, tehát ezen a poszton ennek
fényébe tessék gondolkodni.

Hogy a vezetõ tisztségnek hol a határa azt mindenki maga döntheti el, ezt
írja alá, tehát az õ felelõssége. Elnökhelyettes (és nyílván elnök)
egyértelmûen nem lehet, a többinél filozófia kérdése (ez a kifejezés van
a törvényben tehát ezt értelmezze mindenki saját maga, szerintem lehet
sejteni, hogy ha vki engem kérdez, akkor elég lightosan értelmezem).
(FB-re ugyanez nincs)

2. Mindkét tagság esetén a feladat az évente két alkalommal megtartott
kuratóriumi ülésen való részvétel. FB tagság esetén illene évi egyszer
ülésezni és jegyzõkönyvet készíteni, akár valamelyik kuratóriumi ülés
után. (A tartalmi kérdésekrõl nyilván órákat írhatnék, arról inkább
kérdéseket várok majd.)

Balázs