[Kepviselok] Záró-alakuló, vezetőképző

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 10., K, 21:20:32 CEST

Sziasztok!

Néhány szót szeretnék szólni a tabi kiruccanásról.
Először jártam TAbon, viszont lehet, hogy nem utoljára. Nagyon tetszett a
környék. A vezetőképzőről már nem lehet ennyi jót elmondani.
Sok új képviselő volt jelen, aminek örülök, és jól éreztem magam. A
szervezésben viszont akadtak gondok. Sajnos nagyon sok csúszás akadt. A
logisztikai szervezés megint kritikán aluli volt. Nem értem, hogy ha a fél
höknek van autója akkor miért nem lehet ezt megoldani, hogy 2-3 kocsi
stenderden rendelkezésre álljon. A megmaradt kaja nagyrészét lent hagytuk,
mert már nem fért be az autóba. Egy példa: ma reggel fél kiló párizsit
vettünk reggelire, és a nagyrésze ott lett hagyva az ebédlőbe. Akkor
vettük észre amikor már csak mi voltunk és mentünk volna haza. Nem volt
kellően megszervezve, hogy időben minden a helyén legyen. Erre figyelni
kéne a jövőben.
Mint azt Fecóval beszéltük, az viszont jó volt, hogy a "vezetőképző"
helyett inkább csapatépítő feladatok voltak. A jövőben inkább erre kéne
alapozni, mert a hök egy csapat, és ez jobban összehozhatja az embereket,
mint néhány unalmas előadás, amire szeptemberben már nem emlékeznek.

A záró küldöttgyűlés: Több mint tíz képviselő nem jelent meg. Közöttük
voltak tisztségviselők, akiknek kötelességük lett volna beszámolni az éves
munkájukról a küldöttgyűlésnek illetve a kérdésekre válaszolni.

Az alakuló küldötgyűlés is gyalázatos volt. 19 !!!! képviselő nem jelent
meg. Egész nap a hattározatképesség határán mozogtunk, és amint ki kellett
mennie valakinek, akkor mandátum ellenőrzést kellett tartani. Evvel nem
kevés idő ment el.

Szeretném ha mindenki elgondolkodna ezen, és végiggondolná a következő évi
munkáját.

------

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK