[Kepviselok] fontos információk

hoktitkar at ttkhok.elte.hu hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 26., Cs, 11:25:44 CEST

Sziasztok!

Elintéztem a kulcsfelvételi jogokat, így az új tisztségviselők is
felvehetik már a kulcsokat.

Augusztus 4-én bezárják mindkét épületet, csak kártyával lehet majd
bemenni mind2-be. Akinek nincs kártyája, de fontos munkái vannak, amit
csak itt az egyetemen tud elvégezni, az szóljon nekem legkésőbb hétfő
(juli 30.) !!! reggelig, és az indokait is nevezze meg!

Nem biztos információ:
Valószínüleg tudunk még intézni hökös simkártyákat. Kérem azokat a
tisztségviselőket, képviselőket, akiknek szüksége lenne ilyen simkártyára,
azok írjanak nekem hétfő reggelig egy emailt, és akkor megpróbálom ezeket
elintézni.
Ha sikerül, akkor aki szeretne, az 30000 ft (amit visszakap, ha utána
visszaadja a kártyát) ellenében tudja megkapni ezt a kártyát.

Nagy Melinda
titkár
ELTE TTK HÖK
email: hoktitkar at ttkhok.elte.hu