[ehok] TTK HÖK és kari vélemény

ELTE EHÖK elnök ehokelnok at hok.elte.hu
2007. Júl. 26., Cs, 10:26:31 CEST

Kedves Áron!

Emlékeztetőül:

a tegnap délutáni elnökségi ülésen az Elnökség az alábbi határozatokat hozta:

-a tanárképzési mesterszakon lévő hallgatók esetében a beiratkozásnál, az előterjesztésben szereplő, szabad hallgatói választást támogatjuk. Ezt 1 ellenszavazattal fogadta el az Elnökség.

-Döntést hoztunk arról, hogy határozatot hozzunk az előterjesztés támogatásával/elvetésével kapcsolatban. Ezt egy ellenszavazattal támogatta az Elnökség.

-Határozatot hoztunk, hogy az esetleges módosítások ismeretében is magát az előterjesztést támogatjuk. Ezt a határozatot egyhangúlag hozta meg az Elnökség.

Azt beszéltük meg, hogy a nem tárgyalt kérdésekben tájékoztatsz bennünket a ti álláspontotokról. Ezt a tájékoztatást köszönöm.

Természetesen az Elnökség határozata Rád nézve nem kötelező érvényű az alapszabály értelmében, megértem, ha a kar álláspontját képviseled és nem a Hallgatói Önkormányzat Elnökségét.

Üdv:

Melinda

ELTE TTK HÖK Elnök wrote ..