[Kepviselok] reklam,szines

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 2., Szo, 00:11:50 CEST

Nos, mi lenne, ha eg ykicsit alatamasztottabb javaslattal allnal elo?

Mondjuk:

-Nincs MESE:), akkor hogyan tudnal hirdeteseket behozni a lapnak?
-Ez feleves szinten elorelathatolag mekkora osszeg lehetne?
-Mennyi most a Nyuz, menyi lenne, szines cimlappal?
(Belso oldalak is szinesek akkor? Ha igen, mennyivel tobb, ha nem,
mennyivel kevesebb?)

Hat sztem ezek fenyeben kicsit konnyebb a dontes, nem?

OFL
szerveh