[Kepviselok] [Re: reklam,szines]

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 2., Szo, 08:15:14 CEST

----------------------------- Eredeti üzenet -----------------------------
Tárgy:   Re: [Kepviselok] reklam,szines
Feladó:  foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
Dátum:   Szo, Június 2, 2007 8:14 am
Címzett: szerveh at ttkhok.elte.hu

> Nos, mi lenne, ha eg ykicsit alatamasztottabb javaslattal allnal elo?

mielőtt bármilyen előfeszítést tennénk, szerintem előbb gondoljuk át, hogy
kellenek-e reklámok. Nem az a vita tárgya első körben, hogy megéri-e,
hanem, hogy foglalkozzon-e a Nyúz ilyennel úgy egyáltalán.

> Mondjuk:
>
> -Nincs MESE:), akkor hogyan tudnal hirdeteseket behozni a lapnak?

megkérdezem a Biteseket, ők hogyan csinálják, meg megkérdezek igazi
sajtósokat, ők hogyan csinálják.

> -Ez feleves szinten elorelathatolag mekkora osszeg lehetne?

Ha minden számban lenne hirdetés, mondjuk egy oldalnyi, akkor számonként
50 ropi. Ha két oldalon, akkor 100. Az egy félévben 0,65 illetve 1,3
milliót hozna.

> -Mennyi most a Nyuz, menyi lenne, szines cimlappal?
> (Belso oldalak is szinesek akkor? Ha igen, mennyivel tobb, ha nem,
> mennyivel kevesebb?)

még nem jött meg az ajánlatuk, de már kértem. Jelenleg ha jól tudom,
50ezer körül van egy szám elkészítése. Ha színesítenénk, csak a fedőívnek
lenne értelme. A belül színest nem tudnánk olyan profin elkészíteni, hogy
szép is legyen.

Pityu