[Kepviselok] [Re: reklam,szines]

gazdbiz at ttkhok.elte.hu gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 2., Szo, 11:57:23 CEST

Egy heti Nyúz előállítási költsége 96.048 Ft, ez a második félévben
valamivel kevesebb ha sikerül megint kedvezményt kapnunk az egész félév
egyösszegű kifizetésével.
Én teljes mértékben támogatom, hogy legyen színes a Nyúz címlapja, ha ezt
reális összegből ki lehet hozni. Tehát, mennyire növelné meg ez a Nyúz
árát? Pityu amint megtudod írd meg légyszíves!

Jancsó Tomi
gazdasági biztos