[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.06.05, 10:30, Déli tömb

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 4., H, 10:35:21 CEST

Mészáros Csaba írta:
> Nem tudom ez mikor lett megint kitalálva.

Kedves Szakterületi Koordinátor és Választmányi Tagok,

36 órával előtte, szabályszerűen lett kitalálva.
Nem értem továbbá, hogy egyes tisztségviselők miért hiszik azt, hogy a
Választmány egy kívánságműsor. Ha nem tudunk időpontban közösen
megegyezni, amire tettem kísérleteket, akkor összehívom akkor, amikor
összegyűlik annyi anyag. Múlt hét óta mindenki tudja, hogy mi van
napirenden.
Az Alapítvánnyal közös pályázatok közt egy rendezvényes van, nem értem
Fecó, ezt mért rajtunk, és mért nem az Alapítványon vagy saját magadon
kéred számon, a másik, a területfejlesztés, ahhoz nincs anyag, de már
egyeztettem többször is Dékán Úrral. A rendezvényhez még annyit, hogy
múlt héten nagyjából mindent megbeszéltünk, most dönteni kellene.
Összességében nemtörődömségnek-lustaságnak azt tartom, hogy nem lehet
határozatképes választmányt összehívni. Utazással együtt legtöbbeteknek
ez körülbelül, durván maximum 4 órát jelenthet.
Csabi, elsősorban a te műveletlen "hozzászólásod" nyomta ki nálam a
biztosítékot. Mikor elvileg nekünk akkortájt kellene találkoznunk,
illetve a FFI hallgatói tanácstagokkal.

--
Szenes Áron
elnök