[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.06.05, 10:30, Déli tömb

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 4., H, 17:56:29 CEST

Mikor probáltál közös időpontban megegyezni? Nekem mindegy, de
vizsgaidőszakban nehéz összehívni választmányt, és ha nem beszéled meg a
tagokkal, akkor max megint lesz egy nem határozatképes választmány. Igazad
van, nem kivánságműsor, el lehet igy is játszani egy darabig.

Mészáros Csaba a "műveletlen"