[Kepviselok] kérdés

Ferenczi Attila atesz at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 7., Cs, 21:51:32 CEST

Kedves Attila, és Mindenki!

Jetihez hasonlóan én is köszönöm a kérdést, vártam, hogy esetleg valaki
fennakad rajta :) Visszaidézem magam:

"[...] a leendő képviselőségnek előfeltétele legyen a [Környezettudományi]
Klub munkájában való részvétel (társadalmi, önkéntes munka)[...]"

Valóban, szeretném előfeltételhez kötni, hogy a leendő képviselőnek legyen
valamilyen 'múltja' (önkéntes munka a civil szférában - kézenfekvő a
Környezettudományi Klub), azonban ezt csak mint morális elvárás kötném a
környtud szacsban - egyúttal példát mutatva a többieknek. Megjegyzem az
ötletgazda Gönci Balázs volt, az ő (szerintem helyénvaló és kivitelezhető)
felvetése.

Annak nem látom esélyét, hogy ez egy 2/3-os alapszabálymódosításon
átmenjen , kivéve ha jelöltállításkor tucatjával fogják a hallgatók
döngetni az ajtót, hogy képviselők lehessenek, és a szűrés érdekében
valamilyen feltételhez kell kötnünk a jelentkezést.

Végül azért volna hasznos egy ilyen kvázi előfeltétel, mert egy civil
munka során az ember beletanul a csapatmunkába, megtanul értékelni akár
1000 Ft-ot is,  és kevesebb az esélye, hogy a félév során "meggondolja
magát" (bár ez utóbbi reményeim szerint nem fog előfordulni).

Remélem sikerült válaszolnom!
Üdv:
Attila

--