[Kepviselok] kérdések a pályázatokhoz

Guber Tamás gubee at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 9., Szo, 15:50:11 CEST

Üdv!

Az OMHV kitöltöttségi arányát szerintem abban az esetben tudná növelni
az adatbázis, ha a hallgatók azt érzik hogy valami értelmeset hasznosat
csinálnak.
Ha sikerül használható anyaggal, adatokkal feltölteni azt a honlapot
amit készítetek, és a hallgatók hasznosnak tartják, akkor jó
kommunikációval növelhető lesz az OMHV kitöltöttsége. jó kommunikáción
azt értem, hogy ha van egy olyan oldal ami tele van számukra hasznos és
érdekes információval, akkor sokan meggyőzhetőek lesznek arról hogy
érdekükben áll kitölteni azokat a kérdésekt.
másrészt szerintem EHÖK-ön keresztül kemény munkával el lehetne érni
azt, hogy az OMHV valamivel ésszerűbb, és gyorsabban kitölthető legyen.
Persze továbbra se szabad felhagyni az eddigi próbálkozásokkal, e-mail,
illetve ETR-es üzenetben való figyelemfelhívás a kitöltésre, valamint a
képviselők mutassanak jó példát, és biztassák hallgató társaikat az
Oktatói Munka Hallgatói Véleményezésére.

Röviden ennyi!

Remélem sikerült még egy kicsit jobban árnyalni, és pontosítani az
elképzeléseimet.

Köszönettel:
Guber Tamás

ui:várom az újabb kérdéseket :)