[Kepviselok] további kérdések az elnökjelölteknek

csanna at ttkhok.elte.hu csanna at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 9., Szo, 12:32:00 CEST

Sziasztok!

A pályázatokkal kapcsolatban nekem egy-két dologgal kapcsolatban
hiányérzetem volt. Nem kaptam választ arra, hogy a FER-ről mi a
véleményetek, szerintetek mit kellene a HÖK-nek képviselnie ezzel
kapcsolatban a hallgatók, illetve az EHÖK, a Szenátus felé. Mit
kommunikálna az általatok vezetett Önkormányzat a TTK-sok irányába egy
népszavazás esetén?
Én úgy éreztem, hogy az előző évben sok problémához és kisebb
hatékonysághoz vezetett az, hogy a HÖK-nek nem volt átgondolt koncepciója,
egyértelmű véleménye sok kérdésben. A sokféle nézőpont, vélemény habár
előnyére is válhat az Önkormányzatnak, ám ahhoz is vezethet, hogy kioltják
egymást az akaratok és nincs előremozdulás. Szerintem nagyon fontos már
szeptember előtt határozottan állást foglalni azzal kapcsolatban, hogy
kiknek is az érdekeit képviseljük. Nyílván a hallgatókét, de kérdés, hogy
a sokat bukdácsoló, csúszó többséget, vagy a mintatanterv szerint haladó
"kisebbséget" akarjuk-e inkább támogatni. (persze lehet, hogy rosszul
látom a többség-kisebbség arányt)
És szerintetek mennyire fontos, hogy az általatok megpályázott posztra –
ami lényegében a legreprezentatívabb szerep a HÖK-ben – olyan valaki
kerüljön, aki személyével is képviselni tudja az ezirányú álláspontunkat?
A két elnökjelölt elképzelései ezekben a kérdésben mennyire különböznek?
Fontos a döntésünknél, hogy melyikőtök hogy látja ezeket a kérdéseket!

Köszönöm,
Mécs Anna