[Kepviselok] népszavazás

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 9., Szo, 12:57:41 CEST

> Szerintem nagyon fontos már
> szeptember előtt határozottan állást foglalni azzal kapcsolatban, hogy
> kiknek is az érdekeit képviseljük. Nyílván a hallgatókét, de kérdés, hogy
>
> "kisebbséget" akarjuk-e inkább támogatni. (persze lehet, hogy rosszul
> látom a többség-kisebbség arányt)

Szerintem a HÖKnek mind a jó, mind a rossz tanulókat képviselnie kell.
Ugyanis  minden hallgatót képviselünk, aki az Önkormányzat tagja, akár
bukdácsol akár nem. Épp ez a nehéz az érdekképviseletben, hogy sokszor ez
a két érdek eltér egymástól, és nekünk kell megtalálni az arany középutat,
vagy kiállni egyik vagy másik érdek / vélemény mellett - esetről esetre.
(Ez persze csak az én - eddigi, még megváltoztatható - véleményem)

Üdvözlettel,
Jánosi Attila