[Kepviselok] további kérdések az elnökjelölteknek

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Jún. 9., Szo, 13:39:10 CEST

Sziasztok!

> hiányérzetem volt. Nem kaptam választ arra, hogy a FER-r?l mi a
> véleményetek, szerintetek mit kellene a HÖK-nek képviselnie ezzel

Az elsõsöktõl felvett kérdõív alapján azt a hihetetlen meglepõ eredményt
kaptuk, hogy több hallgató ért egyet a FER-rel, mint ahány ellenzi, és
átlagban magasabb havi fizetést tartanának reálisnak, mint amit Bsc-ben
kell...

Csak azért írom, mert engem meglepett, sõt én még most se hiszem el
igazán.

Balázs