[Kepviselok] kit képviselünk

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 08:35:54 CEST

Jánosi Attila írta:

> Ezt írtam volna?

Ironizáltam. Felejtsük el, a tétékán vagyunk.

> Én is egyetértek abban, hogy az Egyetemen azt kell előnyben részesíteni,
> aki jobban tanul, szorgalmas és tehetséges. Ebben nincs is hiba, őket
> képviseli z egyetem, őket támogatják a szabályzatok, mint pl. a HKR.

Túrót. Hol támogatja az a jó tanulókat, hogy évről évre azokkal kell egy
gyakorlaton dolgozniuk, akik már harmadszor veszik föl, olyan hallgató
után mennek be a lefárasztott vizsgáztatóhoz, aki már hatodszor küldi
padlóra az oktatót, vagy nem férnek be abba a gyakorlati csoportba,
ahova előző félévbe is jártak, vagy időpontban megfelelő, mert egy
nyolcadéves kiszorította.

> Úgy vélem tehát, hogy azon hallgatókat, akik valami miatt egyszer
> megbotlottak nem kell teljesen lehetetlen helyzetbe hozni azzal, hogy  még
> az esélyt is elvesszük tőlük a felzárkózásra.

Jelen helyzetben azokat is támogatjuk, akik nem egyszer, hanem ötször
botlottak meg.

> Vegyük példának a rangsorolásos jelentkezés ügyét.

A Természettudományi karnak erről határozott álláspontja van. Ajánlom
mindenki figyelmébe.

> Máskülönben pedig ez elvi kérdés is szerintem. Nem mi döntjük el, hogy kit
> képviselünk, mert ez világos: minden olyan hallgatót képviselni kell, aki
> az Önkormányzat tagja - ennek definiciója pedig benne van az
> Alapszabályban.

Mindenkit képviselünk azzal, ha a minőséget képviseljük.

> a rosszabb tanuló érdeke, hogy lediplomázzon

Alapvetően rossz, helytelen, elvetendő hozzáállás. Ha valaki szakmájában
tehetségtelen, sikertelen, az frusztrált ember lesz, egy életen át. A
rossz tanuló érdeke az, hogy megtalálja azt, amiben jó.

Ezt is részletesen kifejtettem megválasztásomkor.

Szenes Áron
elnök