[Kepviselok] kit képviselünk

kemiaszk at ttkhok.elte.hu kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 11:55:18 CEST

Üdv!

> Ajánlom egyébként figyelmedbe a tandíjról írt levelemet is.
> Az viszont hatalmas tévedés, hogy nekünk nem kell a minőséggel törődni.
> Ha ezt így gondolod, akkor mondj le a hallgatók képviseletéről bármelyik
> tanácsban, bizottságban.

Oké, talán a levél elején  félreérthetően fogalmaztam, de a továbbiakban
szerepel, hogy szerintem mennyire feladatunk törődni a minőséggel. Ez ezek
szerint nem volt lég kidomborított rész.

Nem azt mondom, hogy nem feladat. De a minőség a hallgatókért van.
Az egyetem feladata, hogy megmondja milyen az a minőség, amire szükség van
ezen az egyetemen, milyen az egyetem szintje, és az ő dolguk gondoskodni
ehhez szükséges oktatókról, eszközökről, körülményekről.
Az enyém az, hogy segítsem a hallgatőkat a legjobbat elérni, ha ez nem
megy, akkor meg harag nélkül elbúcsúzni. Illetve az, hogy a különböző
szintű képviseletekben ne érje hátrány a hallgatókat, sőt javulhassanak a
lehetőségeik a tanulásra. És hogy ezen lehetőségeiket ismerjék. Ha nem
élnek vele, akkor az az ő bajuk.

Attól tatok egyre kevésbé látom át teljesen, hogy a minőséggel való
törődés alatt konkrétan mit értesz. Kifejtenéd, csak hogy komolyan
megérthessem az álláspontodat?

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András