[Kepviselok] kit képviselünk

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 11:18:28 CEST

kemiaszk at ttkhok.elte.hu írta:

> Én ezzel nem értek egyet. Szerintem a minőséget képviselni az egyetem, az
> oktatók felelőssége.

Azért vicces, hogy ezt leírod, és utána írsz olyat, ami ezzel egyáltalán
nem ellentétes..
Ajánlom egyébként figyelmedbe a tandíjról írt levelemet is.
Az viszont hatalmas tévedés, hogy nekünk nem kell a minőséggel törődni.
Ha ezt így gondolod, akkor mondj le a hallgatók képviseletéről bármelyik
tanácsban, bizottságban.
Üdv mindenkinek.

--
Szenes Áron