[Kepviselok] G. Tamás pályázatához

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 11., H, 13:44:26 CEST

Guber Tamás írta:
> Az adatbázist nem feltétlenül kell kitölteniük, azt kitöltik mások,
> viszont cserébe az infóért szerintem lesz néhány aki kitölti az OMHV-t,

Ahogyan az már elhangzott, egy ilyen duplikátum teljesen elfecsérli az
erre szánt energiákat, mind a hallgatókét, mind az OMHV-t jobbá tenni
akaró hökösökét.

> A bevonós csapat kikérte az oktatók véleményét. Támogatták.

Ezekszerint a "bevonós csapat" konzultált a kari vezetéssel (dékán,
oktatási dékánhelyettes)? Meglepne.
A valódi célt mintha abban látnám, hogy a hallgatókat "nemhivatalos" de
hasznos infókhoz juttatjuk. Emellé viszont nem állhat egy szervezet (a
hök) az egyetemi vezetés jóváhagyása nélkül - amire nem látok esélyt.

--
Szenes Áron
elnök